reklama

Krásny ostrov Rodos

Grécko a jeho nádherné ostrovy. Teplo, slnko a usmiati ľudia. Výborné zákusky z medu a orechov, olivové háje a priezračné more. Nádhera ktorú treba vidieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

 Už pár týždňov sme preberali "last minute" ponuky na internete. Ja som veľa krajín nenavštívila takže som sa orientovala podľa ceny a nejakých obrázkov o danom pobyte. Naopak môj priateľ je človiečik-cestovateľ. A tak navrhol navštíviť Grécko, vraj tú krajinu miluje. Keďže nezvyknem zavrhnúť návrhy o ktorých nemám žiadne konkrétne informácie a ani skúsenosti, tak som súhlasila.

 Let: Keďže som ešte neletela nikdy, na letisku som sa cítila ako Alica v krajine zázrakov. Navyše moja kamoška, ktorá sa bojí lietať ma stihla jemne postrašiť. Ale úprimne mala som prekrásny zážitok z tohto letu, keď sa lietadlo vznieslo na oblohu práve svitalo a mne sa naskytol nádherný pohľad ako z nejakej fantazijnej krajiny ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
pohľad z okna lietadla
pohľad z okna lietadla 

 Hotel: Príchod do hotela bol tiež príjemný, bol to malý rodinný hotel, ktorých je tu naozaj plno. Personál veľmi príjemný, ubytoval nás syn majiteľa hotela. a neskôr sme stretli aj majiteľa ktorý nám veľmi ochotne poradil kadiaľ na ktorú pláž. Musím povedať že som sa tu cítila ako doma. V hotely bola strava zabezpečená švédskymi stolmi. Musím naozaj pochváliť miestny kuchár varil naozaj skvelé miestne jedlá a koláče. Nechýbali mäsité jedlá ale aj zelenina a ovocie, každý našiel na čo mal chuť.

  Mestečko Faliraki ako sme neskôr zo sprievodcu a aj osobne zistili je plné disko klubov a "tanečných" klubov, kaviarní a ... Je tam samozrejme obchodík na obchodíku so suvenírmi z výrobkov z olivového oleja a medu. Nehovoriac o tom že tam je plno podnikateľov, ktorý vám prenajmú auto, motorku či skúter. Ceny sú prijateľne približne ako u nás.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Falikari
Falikari 

 More a samotné pláže boli okúzľujúce, čisté a naozaj rozmanité. Od úplne jemnučkého piesku až po kamenité pláže s nádhernými farebnými kameňmi. Voda bola azúrová a priezračná, ideálne na potápanie a sledovanie podmorského života. Pláže boli čisté a bol na výber od menších zátok až po veľké pláže. Každý nájde čo má rád. Na každej pláži boli sprchy a lehátka so slnečníkmi, ktoré ste si mohli prenajať na celý deň cca za 4 Eurá.

 - Pláž Antony Quinn jedna z najkrajších aspoň podla mňa, krásna malá zátoka už len čakáte či sa tu nevylodia piráti.

pláž Anthony Quinn
pláž Anthony Quinn 
pláž Antony Quinn
pláž Antony Quinn 

- Pláž Traganou je nádherná dlhá kamenistá pláž. Na jej okraji sú jaskyne v ktorých hniezdia holuby. Voda je tu naozaj krásna priezračná. Vo vode môžete pozorovať drobné rybky. Prichádzajú sem výletné loďky, na pár minút zakotvia. Táto pláž je tiež veľmi pekná. Časť pláže je rezervovaná pre armádu, ale napriek tomu nepôsobí to nijak rušivo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
pláž Traganou
pláž Traganou 

- Údolie motýľov je krásna časť ostrova Rodos, napriek tomu že všade na ostrove je suchu na tomto mieste je krásna oáza. Áno toto je to miesto kde bývajú stromy pokryté tisíckami motýľov. Treba však poznamenať že ak ich chcete vidieť treba prísť v mesiaci august.

uličky mesta Rodos
uličky mesta Rodos 
mestečko Rodos
mestečko Rodos 

- Mesto Rodos - krásne historické mestečko, plné úzkych uličiek vykladaných drobnými kamienkami. Mestečko je plné obchodíkov so šperkami, výrobkami z olív, oblečením a samozrejme množstvom kaviarničiek.

Napriek tomu že Rodos je malý ostrov 8 dní bolo málo aby som navštívila všetky krásne miesta tohto ostrova. A preto by som sa sem veľmi rada znovu vrátila a odporúčam každému návštevu tohto ostrova.

Eva Borgulová

Eva Borgulová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Snažím sa žiť tak aby som sa každé ráno mohla bez výčitiek pozrieť do zrkadla ... Chodím s otvorenými očami a s úsmevom na tvári - úsmev nás nič nestojí, ale zahreje každého pri srdci komu ho venujeme. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu